who gets it? :)

خرید بک لینک

زندگیم شده یه سری قله...

قلههاش عالیند... بهشتی...

ولی بقیش پایینه...

خیلی پایینه...

لجنطور شاید...

یه زندگی معمولی بدون هیچ بالا پایین قابل توجهی بهتره

یا زندگی توی لجن ولی با قلههای بهشتی؟!

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 12 مرداد 1396 ساعت: 18:25

صفحه بندی